שם | |
סיסמא |
עוד טעות בדבריך!!
איך אתץה יכול להגיד שדוד המלך הבין שה' נמצא בשמים ולא מתהווה בכל רגע שהוא בעצמו כותב שיויתי ה' לנגדי תמיד או ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ או אם אסק שמים שם אתה ואציעה שאול הנך הכוונה שלאן שלא נפנה ה' נמצא ובנפול היסוד נפל הבניין!!
ועוד פירוש מוטעה אי הבנת הפסוק!! משנאך ה' אשנא אין הפירוש את מי שאתה ה' שונא אני אשנא חס ושלום!
הכוונה מי ששונא את בורא עולם והנהגתו בעולם אותו אני אשנא מי ששונא את ה' אני אשנא אותו לא את מי שה' שונא אני גם אשנא בורות מוחלטת!! עיין באור הלכה (משנה ברורה) סימן א' ותמצאם קושטא
שמעתי מה אמרת לא הסכמתי אני גם יפרט את דבריי
ההנחה הזאת שהנחת שספר תהילים הוא ספר דכאוני כבר לא נכונה ולמה?
בפרק ג' בתהילים אומר לנו דוד המלך מזמור לדוד בברחו מפני אבשלום בנו
לכאורה נשאלת השאלה מזמור? הרי בנו של דוד רודף אחריו להורגו למה אומר דוד המלך מזמור? קינה היה לו להגיד לא מזמור!
וכן מצינו גם במזמור לאסף באו גוים בנחלתך על חורבן בית המקדש הוא אומר מזמור?
אלא ההפך הגמור דוד המלך ע"ה מלמד אותנו להסתכל על החיובי בכל דבר ודבר (במדרש תהילים פרק עט' אומר שם עוד יישוב לדבר ע"ש)
להוציא מכל דבר ואפילו החמור ביותר את הטוב שלו וזה בדיוק הנהגת ה' בעולמו שהרי אתה בעצמך אמרת שמהקב"ה יוצא רק טוב אבל לפעמים זה טוב נסתר פירושו שהוא בא בהחבא של רע שלמה המלך אומר טוב אחרית דבר מראשיתו פירוש הדברים שההגדרה של טוב היא באחרית הדבר ולא בראשיתו כי לפעמים אדם עשוי לקבל טובה שבסוף נהיית לו לרעה וזה בדיוק אומר דוד המלך מזמור מכיוון שמפי הק לא תצא הרעות חייב להגיד מזמור!
ועוד אחרי ההנחה הזאת המסקנה שהסקת שזה בא מהשטן? שטויות!
יש לי עוד כ"כ הרבה לומר והפרכות מפורשות נגדך מספר תהיילים עצמו אבל מה שהרצון חושק הזמן עושק
ואם אתה איש אמת אתה תבדוק במקורות עצמם של חז"ל במדרשים ובגמרות ותקבל קצת פרספקטיבה מה תכליתו של ספר תהילים