שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺12 תגובות פורסמו: |
שלום לגבי רבי נחמן למה בכל זאת היה דתי יש להפריד זאות אמונה וגם שאני משתיך לאיזה קבוצה שקוראים לה יהודים וזה לא משנה את ההיותו בבחירה שלו גם בקבלה כתוב שאין צורך לחזור בתשובה או לעשות מצוות ושמירת שבת ו"כול זאת כמו שכתבתי זה אמונה כדי לתקן את הנשמה שלך אתה צריך להכיר את האלוהים לשאול שאלות וכל המקובלים כותבים כך והוסיף גם אם תמליא את ביטניך בש, ס פוסקים ותעשה את כל המיצות כולל שמירת השבת לא תוכל לתקן את הנשמה. הוסיף הדתים עושים מצות ומטפללים על מנת לקבל שכר וזאת לו מה שאלוהים רוצה. והמקובלים ידעו את האמת הם גם נישאו לשנות ולהקל לגבי הרבה כתובים כי לא היה צורך בהם. אבל הרבנים הקשו בנושא. לא יעזור הדברים עוד. ישתנו כי כל הזמן יש התחדשות. כרגע ניראה שהדת זה הדבר הטוב ביותר כל עליה לצורך ירידה ואנו. רואים זאת לאורך כל ההיסטוריה. ומי שמחמיר מחמירים איתו. ורבי נחמן הבין זאות מומלץ לקרוא את מה שהוא כתב. לכל מי שקורא מה שכתבתי. אני טירונית בשימוש באיהפד. תודה רבקה
האמת היא שטל למטה צודק זוהי טעות לשונית רצינית משנאיך זה מי ששונא אותך, שנואיך זה מי שאתה שונא
אם בדקדוק כל כך פשוט נפלת נראה לי שעל אחת כמה וכמה בדברי הגות ונחשבה במיוחד במקום שגדולים ממך הלכו בדרך אחרת..
לימדו אותי בכיתה א, שאדם שאומר משהו שהוא בטוח בעצמו הוא לא צריך לפחד ממה שאחרים אומרים עליו כי הוא אומר "עובדה" ואתה הולך נגד זה, נראה אותך עונה לתשובות של טל לתשובות חותכות תשובות שהם באמת עובדות חותכות ולא כל מיני ספקות, כנראה שכל מה שאתה אומר הם אצלך כספקות ולא כעבודות כי אם כן הייתה עונה לו, ולזה אני קורה פחדן!!!!!
עוד טעות בדבריך!!
איך אתץה יכול להגיד שדוד המלך הבין שה' נמצא בשמים ולא מתהווה בכל רגע שהוא בעצמו כותב שיויתי ה' לנגדי תמיד או ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ או אם אסק שמים שם אתה ואציעה שאול הנך הכוונה שלאן שלא נפנה ה' נמצא ובנפול היסוד נפל הבניין!!
ועוד פירוש מוטעה אי הבנת הפסוק!! משנאך ה' אשנא אין הפירוש את מי שאתה ה' שונא אני אשנא חס ושלום!
הכוונה מי ששונא את בורא עולם והנהגתו בעולם אותו אני אשנא מי ששונא את ה' אני אשנא אותו לא את מי שה' שונא אני גם אשנא בורות מוחלטת!! עיין באור הלכה (משנה ברורה) סימן א' ותמצאם קושטא
שמעתי מה אמרת לא הסכמתי אני גם יפרט את דבריי
ההנחה הזאת שהנחת שספר תהילים הוא ספר דכאוני כבר לא נכונה ולמה?
בפרק ג' בתהילים אומר לנו דוד המלך מזמור לדוד בברחו מפני אבשלום בנו
לכאורה נשאלת השאלה מזמור? הרי בנו של דוד רודף אחריו להורגו למה אומר דוד המלך מזמור? קינה היה לו להגיד לא מזמור!
וכן מצינו גם במזמור לאסף באו גוים בנחלתך על חורבן בית המקדש הוא אומר מזמור?
אלא ההפך הגמור דוד המלך ע"ה מלמד אותנו להסתכל על החיובי בכל דבר ודבר (במדרש תהילים פרק עט' אומר שם עוד יישוב לדבר ע"ש)
להוציא מכל דבר ואפילו החמור ביותר את הטוב שלו וזה בדיוק הנהגת ה' בעולמו שהרי אתה בעצמך אמרת שמהקב"ה יוצא רק טוב אבל לפעמים זה טוב נסתר פירושו שהוא בא בהחבא של רע שלמה המלך אומר טוב אחרית דבר מראשיתו פירוש הדברים שההגדרה של טוב היא באחרית הדבר ולא בראשיתו כי לפעמים אדם עשוי לקבל טובה שבסוף נהיית לו לרעה וזה בדיוק אומר דוד המלך מזמור מכיוון שמפי הק לא תצא הרעות חייב להגיד מזמור!
ועוד אחרי ההנחה הזאת המסקנה שהסקת שזה בא מהשטן? שטויות!
יש לי עוד כ"כ הרבה לומר והפרכות מפורשות נגדך מספר תהיילים עצמו אבל מה שהרצון חושק הזמן עושק
ואם אתה איש אמת אתה תבדוק במקורות עצמם של חז"ל במדרשים ובגמרות ותקבל קצת פרספקטיבה מה תכליתו של ספר תהילים
"ויקום המלפפון ויכה את הגנן" אולי אם היית משקיע קצת מחשבה להבין מי היה בכלל דוד המלך מה הוא עשה ומה הוא נתן לא היית מדבר ככה. וכדאי שתוריד את ראשך "צדיק" כי עד היום דוד המלך נתפס כאחד הצדיקים הגדולים ואחד המלכים וראשי המלחמה הטובים שהיו לעם ישראל
וגם אם לא "אהבת" את האדם כדאי מאוד שתלמד לכבד את הגדולים והצדיקים ממך ואת אלה שיהיו מוזכרים תמיד כי אתה תחלוף ותשכח כמו כל אחד מאיתנו מבזה את ספר תהילים? מי אתה בכלל שמעז לבזות?? זהו הוא ספר תפילה ואף דתי לא קורא את הספר כי הוא "אומנותי" או "יצירתי" או עוד אחד מהמילים האלה שהחילונים מלאים בהם.
ספר תהילים הוא רב עוצמה ומתארים בו גדולה וחוכמה שאף אדם בימינו לא יכול בכלל להתקרב ליצירת ספר זהה. עצתי אליך היא שתפסיק לבזבז את זמנך לבזות ותתחיל קצת לקרוא ולראות את הגדולה האמיתית של ספר תהילים ושל דוד המלך.
@ששון:
אני מוכר את סיפרו, רק למשוגעים שחושבים שאני מוכר את ספרו. דהיינו, אני לא מוכר את ספרו!
שלום וברכה:
אם אתה כ"כ מבזה את דוד המלך ע"ה {ואני מוחה על כבודו כמובן} מדוע אתה מוכר את ספרו ספר התהלים???
@אברהם: דוד המלך שלך הוא "תולעת ולא איש, חרפת אדם ובזוי עם". מי אמר את זה? הוא בעצמו בספר תהלים פרק כב פסוק ז. אתה הבנת את זה מר ברוך? לתשומת ליבך, דוד המלך שלך, מת ולא קיים. כי רשעים בחייהם קרויים מתים. והוא היה רשע מרושע, כופר גדול, בן אדם דיכאוני, שכל חייו קיטר וביקש מהשטן שיגאל אותו...
אתה מבזה דוד המלך. תיזהר שדוד המלך לא יטבע ממך את עלבונו וניראה מה הכוח שלך. ירשע מרושע.
יפה.
רק נשאר לברר ולבאר את עיניין עשרה מיני נגינה.
ועשרה חיצים, שרופאים אותה.